دشمنی با نژاد سامی

در دنیای غرب تقریبا هرگونه انتقاد از اسرائیل نوعی تابو محسوب می شود و برچسب آماده برای هرکس که جرات چنین حرمت شکنی را به خود بدهد این است: «دشمنی با نژاد سامی» به تازگی یک نویسنده فرانسوی  به نام پاسکال پونیفاس کتابی را تحت عنوان «آیا اسرائیل قابل انتقاد هست؟» منتشر نموده است که احتمال می رود موجب دردسرهای جدی برای او شود. از همان اول قضیه گروه های حامی صهیونیست سر این مساله غوغای بزرگی را در رسانه های این کشور به راه انداخته اند.
نفر بعدی که چنین جراتی به خود داده است شهردار یکی از شهرهای کوچک شمال فرانسه به نام ساکلن می باشد او از اسرائیل به این خاطر که حاضر نیست از اراضی اشغالی سال ۶۷ خارج شود انتقاد نموده است. دیگر خودتان حدس بزنید چه می شود!

؟؟؟

پس از شکایت نافرجام سوریه به شورای امنیت به خاطر حمله جنگنده های اسرائیلی به خاک آن کشور این سوریه است که قرار است به خاطر این اسائه ادب تنبیه شود.. آمریکائیها در صدد تحریم سوریه هستند!

حمله به عراق با سلاح اسرائیلی؟؟

محمد سعید الصحافمحمد سعید صحاف وزیر اطلاع رسانی سابق عراق که هم اکنون در سلسله برنامه ای تحت عنوان حرب الصحاف (جنگ صحاف) در تلویزیون ماهواره ای ابوظبی شرکت می کند تاکید نمود اسرائیل فعالانه در جنگ علیه عراق شرکت داشته است. او گفت: گاه پس از حمله در میان آثار باقی مانده تکه هایی از جنگ افزارهای رژیم صهیونیستی یافت می شد!