اسلام آوردن یک دختر اسرائیلی

مسئولان و دانش آموزان یک مدرسه اسر ائیلی در بخش غربی بیت المقدس با دیددن یکی از دانش آموزان دختر که حجاب اسلامی پوشیده بود شگفت زده شدند.
این دختر که فقط ۱۵ سال سن دارد خواست نام او افشا نشود.
عکس العمل مسئولان مدرسه نیز همانی بود که با دیگر دختران محجبه در دیگر نقاط دنیا اتفاق می افتد: اخراج!
مدیر مدرسه همان روز این دختر را به دفتر مدرسه احضار کرده و از او می خواهد کمی درباره رفتارش تجدید نظر کند و به دین یهود بازگردد اما ام نمی پذیرد و پس از کمی جر و بحث مدیر حکم اخراج او را صادر می کند!
ای دختر در گفتگو با روزنامه معاریو عنوان کرد: من حاضر به ترک تحصیل هستم اما دینم را نمی توانم رها کنم. او گفت اکنون عمق تحقیری را که علیه مسلمانان در جریان است درک می کنم. اگر در اروپا دانشجویی یهودی را به علت بر سر کردن «کیبا» از دانشگاه اخراج کنند دنیا به لرزه می افتد اما اگر همین بلا بر سر یک دختر مسلمان بیاید هیچ کس چیزی نمی گوید.
او گفت: من پس از مدتها به این نتیجه رسیدم که اسلام برای من مناسب است.
او در عکسی که روزنامه معاریو چاپ کرده است صورت خود را پوشانده است..

منبع: اسلام آن لاین
نظرات 2 + ارسال نظر
علاء الدین جمعه 30 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 11:53 ب.ظ


عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد

نوید دوشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 10:00 ق.ظ http://sli.blogsky.com

به این میگن یک مسلمان واقعی نه ما.
خوشا به سعادتش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد